Bånnsåarr! Sjömapäll BouBou (uttalas Bobo). Jag bor i Majorna i Göteborg med mina människor. Här har jag bott sedan 21:a Maj 2010. Jag föddes den 10 mars 2010 på Orust. Jag är en aprikos dvärgpudel (på pappret). I verkligheten är jag röd (med en vit fläck på bröstet - jättefint tycker jag) och jag är en liten mellanpudel. Vad som står på pappret är inte så viktigt för mig. Fast det är kul att veterinären skrivit i besiktningsintyget att jag är en "pigg och mysig valp". För det stämmer - jag är PIGG så att säga. Eller "livlig" som min nuvarande veterinär sa. Jag har oxå en bokstavskombination: S Ö T. Den tycker mina människor är svår att hantera. Jag tycker den är skitenkel.

söndag 5 september 2010

Jag är mest lik Lejonkungen!

Hej och tack för alla röster! Jag har räknat noga och sammanställt rösterna. Några tyckte att jag är lik alla och då har ett poäng gått till alla. Men de flesta tyckte att jag är mest lik Lejonkungen! På delad andraplats kommer Timon och Bobo, tätt därefter kommer Alf och sist kommer Pluto. Man skulle faktiskt kunna tro att jag är en liten kameleont. Jag kan ändra utseende rätt fort faktiskt. Om man tittar på hur jag ser ut idag (tog dessa foto precis nu när jag bloggar) så kan man ju undra hur jag ser ut... Har liksom jobbat på att hålla kvar morgonrufset hela dagen. Det brukar bli så på söndagar. Fattar inte varför. Ikväll ska jag tydligen duscha. Får se hur jag ser ut i wet-look då. Här är listan!

Listan:
Lejonkungen 8 p, Timon 5 p, Bobo 5 p, Alf 4 p, Pluto 2 p

3 kommentarer:

  1. Precis vad jag tyckte :-)!
    Ha det gott Lejonkungen!
    kram från mig
    /mig

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittade till min blogg, så jag kunde hita hit =)
    Härligt sida!

    SvaraRadera
  3. Haha...snacka om kameleonthund. Ser fram emot lite badpojkebilder!

    SvaraRadera