Bånnsåarr! Sjömapäll BouBou (uttalas Bobo). Jag bor i Majorna i Göteborg med mina människor. Här har jag bott sedan 21:a Maj 2010. Jag föddes den 10 mars 2010 på Orust. Jag är en aprikos dvärgpudel (på pappret). I verkligheten är jag röd (med en vit fläck på bröstet - jättefint tycker jag) och jag är en liten mellanpudel. Vad som står på pappret är inte så viktigt för mig. Fast det är kul att veterinären skrivit i besiktningsintyget att jag är en "pigg och mysig valp". För det stämmer - jag är PIGG så att säga. Eller "livlig" som min nuvarande veterinär sa. Jag har oxå en bokstavskombination: S Ö T. Den tycker mina människor är svår att hantera. Jag tycker den är skitenkel.

söndag 20 februari 2011

Ny söndag, ny skog, ny utsikt!




12 kommentarer:

  1. Vilket coolt vattenfall i din nya skog! Ser mysigt ut där!

    SvaraRadera
  2. Naturen som konstverk. Mäktigt. Fin overall Boubou har på sig!

    SvaraRadera
  3. Wow vilken snygg vinterjacka du har!!
    Härlig söndagsutflykt med :)

    SvaraRadera
  4. Härlig terräng att utforska :) Kul med nya upptäckter

    SvaraRadera
  5. Vilket äventyr! Snygga bilder på supersnygg kille!

    SvaraRadera
  6. Sicken jacka!! Skittuff ju!!! Och snygga bilder på snygga du =)

    SvaraRadera
  7. Deixei selinho pra vc la no meu blog,passa lá pra pegar...lambibeijos

    SvaraRadera
  8. Wow! Vilken kille! Vilken natur! Vilka bilder!

    SvaraRadera
  9. Jättefin Boubou i jättefin overall. Vilka fantastiska foton./Matten

    SvaraRadera
  10. Så snygga bilder på värsta stiliga killen.
    Ulf o Nelson

    SvaraRadera
  11. Så fin du är. Din matte är en jätteduktig fotograf, underbara bilder...

    Vovvekramar från
    Chessi & Beck.

    SvaraRadera