Bånnsåarr! Sjömapäll BouBou (uttalas Bobo). Jag bor i Majorna i Göteborg med mina människor. Här har jag bott sedan 21:a Maj 2010. Jag föddes den 10 mars 2010 på Orust. Jag är en aprikos dvärgpudel (på pappret). I verkligheten är jag röd (med en vit fläck på bröstet - jättefint tycker jag) och jag är en liten mellanpudel. Vad som står på pappret är inte så viktigt för mig. Fast det är kul att veterinären skrivit i besiktningsintyget att jag är en "pigg och mysig valp". För det stämmer - jag är PIGG så att säga. Eller "livlig" som min nuvarande veterinär sa. Jag har oxå en bokstavskombination: S Ö T. Den tycker mina människor är svår att hantera. Jag tycker den är skitenkel.

tisdag 10 maj 2011

Solglasögon kanske?

Shit! Vad vårsolen är stark! Jättefint men jätteljust. Solglasögon anpassade efter pudelhuvud efterlyses!

9 kommentarer:

  1. Du skulle klä alldeles förträffligt bra i ett par solglasögon. Hittar jag några i rätt storlek köper jag ett par till oss var.

    SvaraRadera
  2. Vill du ha spegelglas? Jag tror att det skulle passa dig, tuffing!

    SvaraRadera
  3. Det kan nog vara en bra affärsidé...

    SvaraRadera
  4. Hi, hi, så himla söt du är.
    Vi ska hålla ögonen öppna om vi ser några glas som kan passa.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  5. Det finns faktiskt solglasögon för hundar. Har inte köpt in dem till butiken dock; Men det kanske blir en efterfrågan på det om den här solen får hålla i sig.

    SvaraRadera
  6. Foto önskas på coolaste vovven i solglasögon sedan :)

    SvaraRadera
  7. Solglasögon skulle sitta perfekt på Boubou,hur coolt som helst.
    Nelson

    SvaraRadera