Bånnsåarr! Sjömapäll BouBou (uttalas Bobo). Jag bor i Majorna i Göteborg med mina människor. Här har jag bott sedan 21:a Maj 2010. Jag föddes den 10 mars 2010 på Orust. Jag är en aprikos dvärgpudel (på pappret). I verkligheten är jag röd (med en vit fläck på bröstet - jättefint tycker jag) och jag är en liten mellanpudel. Vad som står på pappret är inte så viktigt för mig. Fast det är kul att veterinären skrivit i besiktningsintyget att jag är en "pigg och mysig valp". För det stämmer - jag är PIGG så att säga. Eller "livlig" som min nuvarande veterinär sa. Jag har oxå en bokstavskombination: S Ö T. Den tycker mina människor är svår att hantera. Jag tycker den är skitenkel.

tisdag 12 april 2011

Solnedgång

Nu är det vår! Vad kan då vara bättre än en promenad i Fiskhamnen i Göteborg? Min människa tittade på solnedgången och jag luktade på måsbajs. Alla har vi olika intressen..

13 kommentarer:

  1. Ja,det är väl tur det.
    För inte är det kul att titta på solnedgången när man kan lukta på läckert måsbajs.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  2. Måsbajs har vi inte här i Julitaskogarna. Mycket annat bajs, men inte det. Lyllos dig!

    SvaraRadera
  3. åhh han är så sööt! ser nästan precis ut som svante<3

    SvaraRadera
  4. Vilken himla tur att det fanns fina saker till er båda att njuta av :)
    Håller förresten med om att det är roligare att gå med en färgglad bajspåse i väntan på att passera hundskittunnan!

    SvaraRadera
  5. Åhh måsbajs det är ju bara det bästa. Vi älskar att lukta på måsbajs. Man vet ju om det är familjen mås svensson eller larsson som har varit där :) matte tycker att vi är äckliga. Hon hade nog mera njutit av den fina solnedgången.

    SvaraRadera
  6. Jag som bor på landet undrar om det är stor skillnad på måsskit och trutskit?
    Nelson

    SvaraRadera
  7. Jaaa måsbajs är ju isamma klass som hästbajs!

    SvaraRadera
  8. tihi..du är väl för söt. Så fin bild på dig bland måsbajs och solnedgång :)

    SvaraRadera
  9. Hello!!! Happy Easter my friend!
    Woof,woof,

    Chicco

    SvaraRadera
  10. Hej hej,

    Jag håller på att dra igång en sajt som heter Hundpuls.se. Hundpuls.se är en bloggportal där vi bloggar om hundar. Varje blogginlägg får en "vilopuls" när blogginlägget skapas. Därefter höjs eller sänks pulsen beroende på vad dina läsare tycker om ditt blogginlägg. Ju högre puls ditt inlägg får desto större chans har du att få dina blogginlägg visade på förstasidan och överst i varje kategoriarkiv.
    Så fort någon skriver en kommentar på ditt inlägg så får du en notis via ditt Facebook-konto, vilket gör att du enkelt kan hålla koll på kommentarerna allt-efter-som de rullar in.

    Vi utser även Ras-bloggare, vars inlägg hamnar under en Ras-kategori och vi utser även vissa Toppbloggare som syns mer på sidan om de är drivna bloggare som genererar innehållsrika inlägg med sunt tänkande som uppskattas av sina läsare.

    Vi kan även automatiskt importera inlägg från andra bloggar och det är här min fråga till dig kommer in. Skulle det vara intressant för dig att synas på Hundpuls.se?

    http://hundpuls.se

    Med vänliga hälsningar,
    David

    SvaraRadera
  11. Nothing smells like måsbajs i solnedgången ;)
    och vilken solnedgång! Makalöst!

    SvaraRadera
  12. Wow du har lyckas med bilden!

    SvaraRadera