Bånnsåarr! Sjömapäll BouBou (uttalas Bobo). Jag bor i Majorna i Göteborg med mina människor. Här har jag bott sedan 21:a Maj 2010. Jag föddes den 10 mars 2010 på Orust. Jag är en aprikos dvärgpudel (på pappret). I verkligheten är jag röd (med en vit fläck på bröstet - jättefint tycker jag) och jag är en liten mellanpudel. Vad som står på pappret är inte så viktigt för mig. Fast det är kul att veterinären skrivit i besiktningsintyget att jag är en "pigg och mysig valp". För det stämmer - jag är PIGG så att säga. Eller "livlig" som min nuvarande veterinär sa. Jag har oxå en bokstavskombination: S Ö T. Den tycker mina människor är svår att hantera. Jag tycker den är skitenkel.

söndag 24 juli 2011

Sightseeing

 Jag har åkt båt! Hittills har jag åkt bil, buss, spårvagn och tåg. Nu har jag äntligen fått åka på vattnet. Det var rätt kul! Kolla på staden och alla andra båtar. Och kolla på vattnet som skvätte och skummade kring båten! Det var nog roligast!


3 kommentarer:

  1. Kul äventyr! Båt har jag aldrig provat, inte heller tåg och spårvagn. Men bil och buss det kan jag åka!

    SvaraRadera
  2. Det är coolt!
    Jag har aldrig rest med båt ... måste ha varit underbart.
    Kisses Brenda.

    SvaraRadera
  3. Visst är det en bra båt!

    SvaraRadera