Bånnsåarr! Sjömapäll BouBou (uttalas Bobo). Jag bor i Majorna i Göteborg med mina människor. Här har jag bott sedan 21:a Maj 2010. Jag föddes den 10 mars 2010 på Orust. Jag är en aprikos dvärgpudel (på pappret). I verkligheten är jag röd (med en vit fläck på bröstet - jättefint tycker jag) och jag är en liten mellanpudel. Vad som står på pappret är inte så viktigt för mig. Fast det är kul att veterinären skrivit i besiktningsintyget att jag är en "pigg och mysig valp". För det stämmer - jag är PIGG så att säga. Eller "livlig" som min nuvarande veterinär sa. Jag har oxå en bokstavskombination: S Ö T. Den tycker mina människor är svår att hantera. Jag tycker den är skitenkel.

måndag 1 augusti 2011

Hotellvistelse!

Tittut! Här kollar jag ut från hotellrummet på Hotell Strandbaden i Falkenberg. Jag fick följa med! Riktigt mysigt. På bild två har jag placerat mig i min säng, på bild tre filosoferar jag och tittar ut över havet, på bild fyra är stranden och på bild fem har jag däckat av totalt. Sprang som en tok med mina människor på stranden och sen badade jag. Det var lite kallt för det var inget toppenväder. På Skrea strand där hotellet ligger får vi hundar vara på ena änden av stranden. Det finns skyltar uppsatta. Toppen va? Så jag vill rekommendera detta för alla hundar! Ta in på hotell, ät gott (dock på rummet), spring på stranden, bada i havet, sov i en nybäddad säng och ha det bara underbart!

 

7 kommentarer:

  1. Vilken mysig semestertripp du är på då! När vi åker bort måsta jag alltid jobba. Jag vill också ha nöjessemester!

    SvaraRadera
  2. Vilken lyxsemester!!
    Tack så jättemycket för de fina orden.
    Ulf & Nelson

    SvaraRadera
  3. Wow!!! Dit skulle jag oxå vilja åka på semester!

    SvaraRadera
  4. WOW!!! gissa om vi är AVIS!!!.ser toppen ut!

    SvaraRadera
  5. Hade precis ett inägg om hundvänliga platser i min blogg och deet här inlägget får jag lägga till samlingen! Verkar mysigt.

    SvaraRadera
  6. Vad en cool ride!
    Kisses vän Brenda.

    SvaraRadera
  7. LYXIGT!!!
    Vi är gröööna av avundsjuka!

    SvaraRadera