Bånnsåarr! Sjömapäll BouBou (uttalas Bobo). Jag bor i Majorna i Göteborg med mina människor. Här har jag bott sedan 21:a Maj 2010. Jag föddes den 10 mars 2010 på Orust. Jag är en aprikos dvärgpudel (på pappret). I verkligheten är jag röd (med en vit fläck på bröstet - jättefint tycker jag) och jag är en liten mellanpudel. Vad som står på pappret är inte så viktigt för mig. Fast det är kul att veterinären skrivit i besiktningsintyget att jag är en "pigg och mysig valp". För det stämmer - jag är PIGG så att säga. Eller "livlig" som min nuvarande veterinär sa. Jag har oxå en bokstavskombination: S Ö T. Den tycker mina människor är svår att hantera. Jag tycker den är skitenkel.

torsdag 18 augusti 2011

På toppen

I am the king of the mountain!

11 kommentarer:

  1. Klart att du är kungen av bergen. Vad ser du får nått där uppe?

    SvaraRadera
  2. Olá... Linda foto de voce REI DA MONTANHA.
    Parece um rei mesmo.
    Estou te SEGUINDO, venha me ver e me SEGUIR também. Te espero com alegria.
    Aus 1000 com amor...

    KIPPY

    SvaraRadera
  3. Herre på täppan. Ingen skulle våga knuffa undan dig så säker som du ser ut däruppe.
    Nelson

    SvaraRadera
  4. Hohoo! Söta Boubou, hur har du det nu för tiden? Vi saknar dig!!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Titta gärna in på www.djurparadiset.com
    mvh
    Linda

    SvaraRadera
  6. Du må vara kung på berget, men i så fall en liten söt kung! :)

    SvaraRadera
  7. Hi, I do think this is an excellent site. I stumbledupon it ;)
    I will revisit yet again since i have book marked it.
    Money and freedom is the greatest way to change,
    may you be rich and continue to guide other people.

    my web page Air Max Pas Cher

    SvaraRadera