Bånnsåarr! Sjömapäll BouBou (uttalas Bobo). Jag bor i Majorna i Göteborg med mina människor. Här har jag bott sedan 21:a Maj 2010. Jag föddes den 10 mars 2010 på Orust. Jag är en aprikos dvärgpudel (på pappret). I verkligheten är jag röd (med en vit fläck på bröstet - jättefint tycker jag) och jag är en liten mellanpudel. Vad som står på pappret är inte så viktigt för mig. Fast det är kul att veterinären skrivit i besiktningsintyget att jag är en "pigg och mysig valp". För det stämmer - jag är PIGG så att säga. Eller "livlig" som min nuvarande veterinär sa. Jag har oxå en bokstavskombination: S Ö T. Den tycker mina människor är svår att hantera. Jag tycker den är skitenkel.

måndag 20 december 2010

Min and!

 Jag har fått en jättekul leksak! En and. Den är verkligen skitkul! Roligare än alla leksaker jag fått. När jag vaknar på morgonen springer jag iväg och hämtar min and på en gång. Man kan greja med den, bita på den, slänga upp den i luften, skaka den och man kan faktiskt sova på den. Det är en riktig allt-i-allo-and. En kul sak som ger smak, knak och brak och är bra sovgemak.

6 kommentarer:

  1. En sån and har vi inte.
    Kanske vi ska önska oss en varsin sådan i julklapp av tomten.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  2. Vi har haft en sådan. Den var jättekul. Låter så roligt om man ruskar på huvudet och den hänger och slänger.

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag hittade din blogg på vovvebloggen. Vill du byta länkar?

    Ja han är snygg och jag gillar hans färg!

    SvaraRadera
  4. En sån skulle vi vilja ha!
    Nanna & Leia

    SvaraRadera