Bånnsåarr! Sjömapäll BouBou (uttalas Bobo). Jag bor i Majorna i Göteborg med mina människor. Här har jag bott sedan 21:a Maj 2010. Jag föddes den 10 mars 2010 på Orust. Jag är en aprikos dvärgpudel (på pappret). I verkligheten är jag röd (med en vit fläck på bröstet - jättefint tycker jag) och jag är en liten mellanpudel. Vad som står på pappret är inte så viktigt för mig. Fast det är kul att veterinären skrivit i besiktningsintyget att jag är en "pigg och mysig valp". För det stämmer - jag är PIGG så att säga. Eller "livlig" som min nuvarande veterinär sa. Jag har oxå en bokstavskombination: S Ö T. Den tycker mina människor är svår att hantera. Jag tycker den är skitenkel.

torsdag 24 mars 2011

Min hundfamilj

 Jag har fyllt 1 år! Tiden går fort. Jag tänkte visa några bilder på mig och min hundfamilj. På bilden högst upp är jag och mina syskon jättesmå... På den andra bilden är vi lite större! Den tredje bilden (till vänster) är min pappa och den fjärde (till höger) min mamma. Är jag lik dem? Den sista bilden är jag - 8 veckor gammal (ung). Det var den bilden som mina människor såg på nätet innan de köpte mig. De var helt sålda! Nu är jag lite större och de är fortfarande helt sålda på mig. Fick till och med kycklingfilé när jag fyllde år. Jag har dem lindade runt min tå!






















10 kommentarer:

  1. Vi tycker faktiskt att du till och med är snyggare än dina föräldrar - och det vill inte säga lite! Vi gillar din frisyr!
    Nanna & Leia

    SvaraRadera
  2. Grattis på årsdagen! Jag håller med, du har en bättre frissa än dina föräldrar har! Kycklingfilé....mums!

    SvaraRadera
  3. Grattis!!! Här hålls det med ovandtående, du är snuggast!!! Phalénekramar

    SvaraRadera
  4. Förstår att dina människor blev helt sålda. Grattis på ett årsdagen hoppas kycklingen smakade :)

    SvaraRadera
  5. Vad kul att få se din släkt och nu förstår vi varför du är så fin! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. En supersnygging är du.
    Grattis till 1-årsdagen också.
    Ha en härlig helg.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  7. Grattis :) fina bilder på din familj

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott från oss! kan förstå att de föll för dig när de såg den bilden! Dundersöt!

    SvaraRadera
  9. Grattis! Vilka fina bilder! Så bedårande :)

    SvaraRadera
  10. Jenny, Elba o Dio29 mars 2011 kl. 10:15

    GRATTIS!
    Och vilken vacker familj av små Boubousar!!!

    SvaraRadera