Bånnsåarr! Sjömapäll BouBou (uttalas Bobo). Jag bor i Majorna i Göteborg med mina människor. Här har jag bott sedan 21:a Maj 2010. Jag föddes den 10 mars 2010 på Orust. Jag är en aprikos dvärgpudel (på pappret). I verkligheten är jag röd (med en vit fläck på bröstet - jättefint tycker jag) och jag är en liten mellanpudel. Vad som står på pappret är inte så viktigt för mig. Fast det är kul att veterinären skrivit i besiktningsintyget att jag är en "pigg och mysig valp". För det stämmer - jag är PIGG så att säga. Eller "livlig" som min nuvarande veterinär sa. Jag har oxå en bokstavskombination: S Ö T. Den tycker mina människor är svår att hantera. Jag tycker den är skitenkel.

söndag 6 mars 2011

VÅR!

Sniff, sniff... Det luktar vår! Och solen sken idag! Våren måste vara på väg nu, eller? Voff!

9 kommentarer:

  1. Jo, det ÄR faktiskt våren, det kände vi också idag! Synd på snörullet men det är fint på våren också!

    SvaraRadera
  2. JAAA! VÅÅÅÅR! Vi läääängtar!!!! Men det börjar osa lite vår här också faktiskt... :)

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt. Denna vår är särskilt efterlängtad efter denna mörka och kalla vinter. Nu vill vi ha ljus, mera ljus!

    SvaraRadera
  4. Jo, vi tror också att den är på väg. Äntligen!

    SvaraRadera
  5. Jaaaa ÄNTLIGEN! vi matchar varann du och jag när vi har våra silverjackor på oss!

    SvaraRadera
  6. Hello! I come here to tell you that i have an award for you in my blog.
    Woof,woof,

    Chicco

    SvaraRadera
  7. Oooooh vi hoppas!!! Och du, tusingen vad snygg du är i din jacka =)

    SvaraRadera
  8. du vi kände doften häromdagen men ikväll snöade det...buhuuu :(

    SvaraRadera