Bånnsåarr! Sjömapäll BouBou (uttalas Bobo). Jag bor i Majorna i Göteborg med mina människor. Här har jag bott sedan 21:a Maj 2010. Jag föddes den 10 mars 2010 på Orust. Jag är en aprikos dvärgpudel (på pappret). I verkligheten är jag röd (med en vit fläck på bröstet - jättefint tycker jag) och jag är en liten mellanpudel. Vad som står på pappret är inte så viktigt för mig. Fast det är kul att veterinären skrivit i besiktningsintyget att jag är en "pigg och mysig valp". För det stämmer - jag är PIGG så att säga. Eller "livlig" som min nuvarande veterinär sa. Jag har oxå en bokstavskombination: S Ö T. Den tycker mina människor är svår att hantera. Jag tycker den är skitenkel.

måndag 3 januari 2011

Nytt år - ny värld?

 Mina människor måste ha lagt något konstigt i min mat.. Eller har julmaten satt sig på hjärnan tro? Jag känner mig helsnurrig. Känner inte igen mig alls. Allt är annorlunda.. Eller så är det mina människor som har drabbats av skaparglädje.. Inte vet jag men.. allt måste ju inte vara som det alltid har varit. Jag är öppen för nästan allt 2011! Jag fixade raketerna på nyårsafton riktigt bra fast jag är rädd för höga ljud. Jag tittade till och med på dem ute på balkongen! Och jag var inte rädd. Det var coolt. Så nu fixar jag allt!

6 kommentarer:

  1. Men vilken cool kille du är då, som står på havsbottnen och kikar på firrar mitt i vintern! Bra att du fixade raketerna, strongt gjort!

    SvaraRadera
  2. Skönt att smällarna inte bet på dig!
    kram från mig
    /maria

    SvaraRadera
  3. Häftiga bilder.
    Skönt att du inte är rädd för raketer.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  4. Riktigt coola grejer du har gjort om man ska gå efter dina bilder idag. Riktigt imponerad blir jag. Prickpussar från mig!

    SvaraRadera
  5. Skönt att du hade ett bra nyår

    SvaraRadera