Bånnsåarr! Sjömapäll BouBou (uttalas Bobo). Jag bor i Majorna i Göteborg med mina människor. Här har jag bott sedan 21:a Maj 2010. Jag föddes den 10 mars 2010 på Orust. Jag är en aprikos dvärgpudel (på pappret). I verkligheten är jag röd (med en vit fläck på bröstet - jättefint tycker jag) och jag är en liten mellanpudel. Vad som står på pappret är inte så viktigt för mig. Fast det är kul att veterinären skrivit i besiktningsintyget att jag är en "pigg och mysig valp". För det stämmer - jag är PIGG så att säga. Eller "livlig" som min nuvarande veterinär sa. Jag har oxå en bokstavskombination: S Ö T. Den tycker mina människor är svår att hantera. Jag tycker den är skitenkel.

söndag 28 november 2010

Rustad för vintern!


Min vinterjacka! Varm och snygg. Jag har blivit en klädsnobb...


7 kommentarer:

  1. Supersnygg...vart köper din matte alla snygga kläder till dig?

    SvaraRadera
  2. Men oj, vilken fräck jacka. :)

    SvaraRadera
  3. Jisses, vilken snygging
    kram från mig
    /maria

    SvaraRadera
  4. Det var en tuff jacka till en tuff kille!

    SvaraRadera
  5. Hej! Mina människor har köpt min jacka och min tröja i en affär i Linné (Olivedalsg)i Göteborg. Dessa finns på även på www.dobaz.se

    SvaraRadera
  6. Snygg jacka killen. En sådan skulle jag med vilja ha!!

    SvaraRadera